Adresy i telefony
Pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta:
Uzyskasz informację o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej, najbliższym SOR oraz aptece, w której znajdziesz swój lek - porozmawiasz z nami również w języku angielskim
Dowiesz się o najkrótszym terminie do lekarza specjalisty. Możesz również skorzystać z naszego serwisu terminyleczenia.nfz.gov.pl
terminyleczenia.nfz.gov.pl
Nie możesz czekać? Zamów połączenie z konsultantem - oddzwonimy
W godzinach 8 -16 w dni robocze możesz skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego
Wideoczat z tłumaczem języka migowego
Całodobowe wsparcie dla osób głuchych, które potrzebują informacji o koronawirusie oferuje wideoinfolinia Fundacji PGNiG i Polskiego Związku Głuchych
Jesteś często on-line? Skorzystaj z wygodnego czatu tekstowego z konsultantem Telefonicznej Informacji Pacjenta
Czat z konsultantem TIP
Napisz do nas e-mail w swojej sprawie na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe. Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego.
Zadaj pytanie TIP
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Całodobowo możesz też uzyskać informację o prawach pacjenta od specjalistów Biura Rzecznika Praw Pacjenta.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta znajduje się pod adresem: ul. Płocka 11/13, 01-231
Chcesz złożyć skargę lub wniosek? Zobacz jak to zrobić krok po kroku
Pamiętaj! Nie możesz złożyć skargi lub wniosku przez telefon, e-mail, formularz kontaktowy lub czat z konsultantem.
Skargi i wnioski
Umów wizytę w Śląskim OW NFZ w Katowicach przez Internet
Bezpośredni dojazd liniami autobusowymi nr 193, 51 lub 138,
przystanek docelowy: „Osiedle Witosa Kossutha NFZ” lub „Osiedle Witosa Kossutha”
Rozkład jazdy Zarządu Transportu Metropolitalnego (ZTM)
_________________________________________________________________________________Obsługa Klientów Śląskiego OW NFZ
Obsługa klientów w sali obsługi klientów w siedzibie głównej, Delegaturach oraz Punktach Obsługi Klientów Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:
Sala Obsługi Klientów Śląskiego OW NFZ w Katowicach
Stanisława Kossutha 13, 40-844 Katowice
e–mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
telefon: 800 190 590
Delegatury Śląskiego OW NFZ
Bielsko-Biała
Karpacka 24, 43-300 Bielsko-Biała
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Częstochowa
Czartoryskiego 28, 42-200 Częstochowa
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Rybnik
3 Maja 29, 44-200 Rybnik
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jesteśmy dla Państwa dostępni w Sali Obsługi Klientów w Katowicach oraz delegaturach we wszystkie dni robocze:
- w poniedziałki od 8:00 do 18:00 (pobieranie biletów do godziny 17:30)
- od wtorku do piątku od 8:00 do 16:00 (pobieranie biletów do godziny 15:30)
Punkty Obsługi Klientów Śląskiego OW NFZ
Bytom
41-902 Bytom, ul. Wrocławska 32-34 (wejście od ul. gen. Okulickiego)
Chorzów
41-500 Chorzów, ul. Katowicka 105
Cieszyn
43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 27
Dąbrowa Górnicza
41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
Gliwice
44-100 Gliwice, ul Jana Pawła II 10A
Jastrzębie-Zdrój
44-335 Jastrzębie-Zdrój, ul. Harcerska 9
Kłobuck
42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 5A (budynek ZOZ, I piętro, pok. nr 20)
Lubliniec
42-700 Lubliniec, ul. Sobieskiego 9
Myszków
42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
Racibórz
47-400 Racibórz, ul. Gamowska 3 (Szpital Rejonowy im. dra J. Rostka)
Ruda Śląska
41-709 Ruda Śląska, ul. Niedurnego 34
Sosnowiec
41-200 Sosnowiec, ul. Modrzejowska 32a
Tarnowskie Góry
42-600 Tarnowskie Góry, ul.Piastowska 1
Tychy
43-100 Tychy, ul. Grota-Roweckiego 42
Zabrze
41-800 Zabrze, ul. Ślęczka 20
Zawiercie
42-400 Zawiercie, ul. Towarowa 22
Żywiec
34-300 Żywiec, Al. Marszałka Piłsudskiego 50
Jesteśmy dla Państwa dostępni w Punktach Obsługi Klientów we wszystkie dni robocze:
- od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 (pobieranie biletów do godziny 15:30)
Sprawy, które możesz u nas załatwić:
- uzyskasz Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
- potwierdzisz Profil Zaufany oraz dostaniesz informacje o Internetowym Koncie Pacjenta oraz aplikacji moje IKP;
- podpiszesz umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
- zweryfikujesz ubezpieczenie zdrowotne;
- potwierdzisz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
- dostaniesz podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym;
Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami Narodowego Funduszu Zdrowia w placówkach NFZ.
Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:
- e-Doradca NFZ https://e-doradca.nfz.gov.pl/
- kontakt listowny oraz poprzez skrzynkę ePUAP
- kontakt telefoniczny z Telefoniczną Informacją Pacjenta - 800 190 590
Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdującego się w Sali Obsługi Klientów Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy ulicy Kossutha 13 w Katowicach
Na stanowisku:
- doradca klienta:
- udziela informacji o programach profilaktycznych realizowanych przez Fundusz
- doradza, jak się do nich zgłosić i z nich skorzystać
- dostępny jest samoobsługowy Kiosk Profilaktyczny – w nim wykonasz najważniejsze pomiary medyczne, a wyniki omówisz z doradcą.
Więcej informacji o stanowisku ds. profilaktyki i promocji zdrowia
Umów się już dziś na konsultację i pomiary w sali obsługi klientów swojego oddziału:
- uzupełnij formularz na stronie internetowej oddziału
https://rejestracja.nfz.katowice.pl/
- zadzwoń pod numer Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590.