Zmiana danych podmiotu prowadzącego aptekę/punkt apteczny
Wydział Gospodarki Lekami Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia informuje, że zgodnie z § 12 ust. 2 umowy na wydawanie refundowanego leku, środka spożywczego specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobu medycznego (zwanej dalej umową na realizację recept) zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Wobec powyższego w celu sporządzenia aneksu do umowy na realizację recept w związku ze zmianą danych podmiotu prowadzącego aptekę/punkt apteczny należy przygotować następujące dokumenty:
- wniosek w sprawie podpisania aneksu do umowy na realizację recept w związku ze zmianą danych podmiotu prowadzącego aptekę/punkt apteczny
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Fundusz i zobowiązanie do zapoznania z nią osób wymienionych we wniosku
- kopia decyzji zmieniającej zezwolenie na prowadzenie apteki/punktu aptecznego potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę reprezentującą podmiot prowadzący aptekę/ punkt apteczny,
- umowa spółki cywilnej (jeśli dotyczy),
- pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu (jeżeli dotyczy).
Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu prowadzącego aptekę/punkt apteczny.
Opisane wyżej dokumenty, stanowiące podstawę do sporządzenia aneksu do umowy na realizację recept należy dostarczyć do siedziby Śląskiego OW NFZ:
- listownie na adres: Śląski OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice lub
- osobiście: Katowice, ul. Kossutha 13.
Na podstawie wniosku i załączonych dokumentów o zmianę danych podmiotu prowadzącego aptekę/punkt apteczny Fundusz dokonuje aktualizacji w systemach informatycznych Śląskiego OW NFZ i sporządza aneks do umowy na realizację recept.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny: 32 735 16 55, 32 735 17 56, 32 735 37 37, 32 735 37 38, 32 735 18 62.
Stan na dzień: 26 kwietnia 2023 r.
Źródło: Wydział Gospodarki Lekami